بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 14:36 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi


http://mihandownload.com/pic13/saeed/Wargame-Airland.jpg
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|

بازی هواپیمایی Wargame AirLand Battle 2013 امروز منتشر شده است که می توانید آنرا به صورت رایگان در ادامه مطلب سایت میهن دانلود ؛ دانلود نمایید.
تجربه بی نظیر در بازی های استراتژی که حضور ۱۲ کشور و ۷۵۰ واحد نظامی در یک جنگ مهیب تجربه ای بی نظیر که در کمتر بازی می توانید پیدا کنید! در این بازی هواپیمایی که شما خدر یک جنگ هوایی شرکت می کنید و در این کارزار جنگ باید بجنگید.شما در این بازی با انبوهی از مواد منفجره و اسلحه مواجه هستید که اگر هوشمندی به خرج ندهید در این کارزار محکوم به مرگ هستید...
 


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 12:27 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

The Bureau: XCOM Declassified PC-RELOADED



ادامه مطلب ...





دانلود رایگان تریلر بازی فوتبال حرفه ای ۲۰۱۴ – PES 2014 ، با لینک مستقیم و کیفیت HD 720p

 

شرکت کونامی اولین تریلر بازی Pes 2014 منتشر کرد.  به گفته سازندگان بازی PES 2014 با موتور Fox Engine در حال ساخت است و می تواند به کلی ساختار بازی PES شما را تغییر دهد. چه از نظر گیم پلی و چه از نظر گرافیک متحول سازد. کونامی به طور رسمی از بازی pes 2014 در مراسم خود قبل از e3 رونمایی می کند( تاریخ ۱۶ خرداد ۹۲ )



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

منتشر کننده : Ubisoft
توسعه دهنده: Techland
ژانر: اکشن
نام فایل منتشر شده:  Call.of.Juarez.Gunslinger-RELOADED
حجم: 4.23  گیگابایت

 از گرد و غبار یک معدن طلا گرفته تا گل و خاک یک مهمانخانه! Call Of Juarez یک بیعت حقیقی با دنیای غرب وحشی است. داستانی افسانه ای! در سفرهای افسانه‌ای و حماسی غرب وحشی زندگی کنید. در دنیای یک شکارچی ظالم بیرحم که سردسته قانون شکنان غرب است زندگی کنید. مرزی بین انسان و حماسه! این بازی ماجراجویانه با اتفاقات بیادماندنی خود پرده از حقیقت ناگفته‌ی فرای افسانه‌های باشکوه غرب قدیم برمی‌دارد.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 52797
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1